Οι Αθεοι του Σύριζα ξαναχτυπούν!

Ανοίγουν το Τριώδιο κε καίνε το διόδιο!

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

20 χρόνια μετά #1

Φαντάζομαι πώς γνωρίζετε τον παπαγάλον μου, κο Λεό.
Ε, λοιπόν εψές που τον είχα αφήση μόνον του να δη εκ της τηλεοράσεως τα "Κηπουρέματα" όχι μόνον μου πείραξε τας κεραίας αλλά κε μου εκουτσούλησε εσωτερικώς τας λεπτεπίλεταν κυκλώματαν της συσκευής από το πίσω μέρος(σημάδι το κωλόπουλον, ε;)με αποτέλεσμαν αρχικώς να τα βραχυκλώση...


Κε εκη που ήμουν έτοιμος να τον μαλώσω κε να μην τον αφήσω να δει αύριον το "1821" εσυνέβη κάτι συγκλονιστικά περίεργον εκ της τηλεοπτικής συσκευής μου! Στην αρχή δεν το κατάλαβα, αλλά σύντομα συνειδητοποίησα πως άρχισε να μεταδίδει πρόγραμμαν που θα προβάλετω 20 χρόνια στο μέλλον! Κε επηδή αυτά τα μεταφυσικάν παραδοξομπουρδολογικάν, εσυμβαίνουν μόνο σε μένα κε στον Γκούφυ η Επιστήμη θα χρειασθή να ξανασηκώση δια άλλη μια φορά τα χέρια.

Εμείς από μεριάς μας, δράτουμε τας ευκαιρίας δια μίαν καταγραφήν της Καραγκιοζελληνικής πραγματικότητας όπως αυτή θα είναι σε 20 χρόνια προβαλλόμενη από την συσκεύην μας. Κε τα πράγματα φίλοι μου δεν φαίνονται καθόλου αισιόδοξαν. Ως απόδειξιν, παραθέτω το παρακάτω βίνδεον του Εθνικού Ύμνου το οποίο κε κατέγραψα από την συσκεύην:




Ερθυρομελανάν τα πράγματα εις το μέλλον...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Που πονάτε, παρακαλώ;