Οι Αθεοι του Σύριζα ξαναχτυπούν!

Ανοίγουν το Τριώδιο κε καίνε το διόδιο!

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Οι συνήθεις ύποπτοι...

ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ
Δια σωρείαν εγκληματικών πράξεων (όπως εκβιασμού, τραμπουκισμού, ληστειών, εξαπάτησης, ψευδών ειδήσεων, καταχρήσεως εξουσίας κε τεντυμποϊσμού) τα οποία προκύπτουν προκειμένου να εξασφαλίσουν την επόμενην Δόσην τους εξαιτίας της καταστροφικής εξαρτήσεως τους από το άκρως εθιστικόν ναρκωτικόν IMF (γνωστότερον είς την χώρα μας ως ΔΝΤ) το οποίο καθίσταται άκρως επικίνδυνον (έως δολοφονικόν) δια τον δημόσιον βίον.



Τους έχετε δει;

12 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κύριε Διονύση Σαββόπουλε:

    Καλώς σας βρήκαμε πίσω!

    Περιστρέψαμε αν το καταλάβατε,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ κύριε Νήσο:

    Ασπρόμαυρον αποκλειστικώς κε πολύ τους είναι.

    Νομίζω;
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα δίκιο το έχετε. Καλλιτεχνίες με τους απατεώνες δεν χωρούν. Τα σκέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ κύριε Νήσο (κε πάλι):

    Μην διαλαλείτε τας περουσιακάς σας σκεύας σας εκλιπαρώ διατί μπορή να σας ακούσουν κε να σας τα πάρουν.

    Πρέπη να φυλαγόμεθα,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα γανωμένα σκεύη μου τότε αγαπητέ. Δεν νομίζω να μου πάρουν και αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ά!! Τί λέτε Δρ Φλάντζας..
    Νομίζετε ότι είμαι ο Διονύσης Σαββόπουλος;;
    Με κολακεύετε..
    Τόσο διάσημος ΔΕΝ ειμαι..
    Το όνομά μου είναι:
    Διονύσιος Σολωμός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ κύριε Νήσο:

    Πραγματικά δεν εμφοβήθσε την περίπτωσιν μία χειρουργικής επεμβάσεως;

    Είσθε γενναίος, αλλά αφελής,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ κύριε Διονύσιε Σολωμέ:

    Τα χαιρετίσματάν μου λοιπόν εις την Διονυσία Τσιπούρα.

    Ένας λούτσος,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ψηλούτσικοι ε;

    Σιξ φητ, σιξ ίντσας έκαστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ υπουργέ Τριών Εργων Σαίκς:

    Οπως διαπισθώνετε φίλτατε κάνουσι τα πάντα δια να ανέβουν στην υπόλειψην μας.

    Κάποιοι εξ αυτών φοράνε κε τακούνι,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Που πονάτε, παρακαλώ;