Οι Αθεοι του Σύριζα ξαναχτυπούν!

Ανοίγουν το Τριώδιο κε καίνε το διόδιο!

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Οι εφιάλτες του Αλέξη κε της Αλέκας

Εχη περάση μια εβδομάς από τότε που βγήκε νέαν (γκούχου-γκούχου) κυβερνησιν στην Καραγκιοζλάδαν. Είμαι βέβαιος δε, ότι θα ενθυμήστε πως σε εκείνον το Παιχνίδιον της Κολοκυθιας υπήρχαν κε ορισμένα κόμματα τα οποία αρνήθηκαν να συμμετάσχουν...
Αυτάς οι σκέψεις μου ήρθαν εις το μυαλόν μου όταν δύο από τους ασθενείς μου (δεν θα αποκαλύψω τα επίθετα τους δια να μην τους εκθέσω) με καλέσαν εκτάκτως εις την οικίαν τους χθες καθότι όπως μου είπαν πάσχουν εδώ κε μια βδομάδα από τρομερούς εφιάλτας που δεν τους αφήνουν να κοιμηθούν.

Ο Αλέξης επι παραδείγματος, πάσχη απο εφιάλτας στους οποίους οι Ναζι εισβάλουν εις την οικίαν του κε του ζητάνε να τους ακολουθήση στα γραφεία της Γκεστάπο δια μιαν υπόθεσην πολιτικών φρονημάτων. Ο Αλέξης ξυπνάη ουρλίαζοντας ιδρωμένος από τον εφιάλτη επαναλαμβάνοντας "δεν έπρεπε να τους αφήσω-δεν έπρεπε να τους αφήσω. Τώρα είναι αργά...".

Από παρόμοιους εφιαλτας φαίνεται πως πάσχη κε η ασθενής Αλέκα καθώς την θέση των Ναζί παίρνουν Κεφαλαιοκράται κε Τραπεζήται που είσβαλουν κε αυτοί την ώρα του ύπνου της δια να ζητήσουν ολοκληρην την περουσιάν και την οικίαν εις την οποία διαμένη. Η Αλέκα ξυπνάη κε εκείνη ουρλίαζοντας " Που ήμουνα; Που ήμουνα; Γιατί δεν εμφανίστηκα εκεί να τους βροντοφωνάξω ένα από τα περιβόητα ΟΧΙ μου;"

"Τι πάθανε, γιατρέ; Τρελάθηκαν;" ρωτάτε δικαίως ....

Χμμμμμ...Η διαγνωσίς μου δια την πηγήν των εφιαλτών τους είναι απλή. Προέρχονται από τύψεις ενός παλαιοτέρου λάθους των δύο μου ασθενών (που το ιατρικόν μου απόρητον απαγορεύη να αποκαλύψω) το οποίο έχη άμεση ανταπόκρισιν στας σημερινάς πολιτικάς εξελίξεις της Καραγκιοζλαδος. Τους χτύπησα ελαφριάν εις την πλάτην παρηγορώντας τους πώς "λάθη είμασθε, ανθρώπους κάνουμε" κε τους συνέσθησα από δώ κε στο εξής να προσέξουν λίγο περισσότερο την υγείαν κε την  αντιπολίτευσιν τους.

6 σχόλια:

  1. Γιατρέ μου, εγώ τι ανθρώπους έκανα και βλέπω όλας μαζί τας τρομεράς αυτάς μορφάς στον ξύπνιο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @στρατηλάτης
    Ευχαριστούμε για το σχόλιο..
    Καλώς ωρίσατε..
    Μπήτε μέσα με το δεξί..
    Κάντε μας σεφτέ..
    Καιρό έχουμε να δούμε σχόλιο..

    Ξέρετε ότι ο Δρ Φλάντζας στό περελθόν, έφτανε τα 100 σχόλια;;
    Κακιά μάγισσα , μας μάτιασε..
    Μήπως μπορείτε να μας ξεματιάσετε;;

    Εθνικός ποιητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ κύριε Στρατολάτρη:

    Τίποτα. Τίποτα, τίποτα κε πάλι τίποτα.

    Μην τους πιείτε, λουστείτε (που έλεγε μιαν παλαιάν διαφήμησιν),
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Εθνικέ Ποιητά, κύριε Συναγρίδα:

    Οντως αραιώσαμεν, αλλά αυτό οφήλετω εις έναν βαθμόν από την κρίσιν, εις εναν άλλον επήδη μας φάγανε τα τουίτερζ (τα οποία να μην ξεχνάμε είναι του Σατανά κε του Χατζηνικολάου).

    Λίγοι κε καλοί,
    Dr.Φλάντζας

    Καθυστερόγραφον:
    Άμα τον εδείτε στείλτε τους βαθείς μους χαιρετισμούς είς τον Δέλτα Σίγμαν σας που καθώς φαίνεται έκανε τον κόπο να έλθη είς την ραδιοφωνικήν εκπομπήν μου. Ημουν ο κύριος με το σπαθί, το τσιτσιπρεκι κε την φαλάκραν. Εκείνος μαντεύ ποιος μπορη να ήταν,

    ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρεμπιπτόντως, ούτε στρατΗλάτης, ούτε στρατολάτΡης.
    Στρατολάτης απλό, αυτός που περπατεί στις στράτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ κύριε Στρατολάτη:

    Έχετε απόλυτο δίκιον κε παρεμπιπτόντως μας εδιέφυγεν ωσαν τον κο ΓΑΠ. Λύσθε όμως μιαν απορίαν μίας κε το συζητάμε. Εκείνος που περπατή κε βρίσκετω εις πλήρες σοκ, πώς ονομάζεται;

    Σοκολάτης;
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Που πονάτε, παρακαλώ;