Οι Αθεοι του Σύριζα ξαναχτυπούν!

Ανοίγουν το Τριώδιο κε καίνε το διόδιο!

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Ο προπάππους μου ήταν Μαορί!


Ο Προπάππους μου (Δεν εβαζε γλώσσα μέσα του)
Γνωρίζετε αυτά τα πατριωτάκια στην Νεα Ζηλανδία που κάνουν περίτεχνα τατουάζ στο πρόσωπο κε μας βγάζουν  γλώσσα; Ε, ένας τέτοιος ανακάλυψα σε μιαν παλαιάν φωτογραφίαν πώς ήταν ο προππάπους μου! Τώρα εσείς θα μου πείτε αν αυτός είναι λόγος να δια να ανεβάση κανής πόστ. (καλά μπορείτε να με ρωτήσετε κε άλλα πράγματα, αλλά λέμε πως είστε κουτσομπόλες κε με ρωτάτε αυτό). Μάλισθα κύριοι! Υπάρχη λόγος! Εδώ άλλοι δεν ντρέπονται να βγάλουν τραγούδι που ο παππούς τους ήταν στα SS, θα ντραπώ εγώ δια τον Μαορί προππάπου μου; Σας παράκαλώ...ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! 





Ο δεύτερος λόγος δια το οποίο θέλω να σας ανακοινώσω αυτή την λεπτομέρια είναι δια να μην εκπλαγείτε  με τον τρόπο που αποφάσισα να τιμήσω τον προπάππου κε την βαθύτερη καταγωγή μου. Εμναί λοιπόν! 'Οπως ετόλμησα σε μια δύσκολην εποχήν να κάνω την μεγάλην μου αλλαγή ξυρίζοντας γουλί τα μαλλιά μου κε βάζοντας σκουλαρίκι, έτσι απεφάσισα τώρα να κτυπήσω Ταττού! Κε ουχί στα αχαμνά μου όπως μερικοί μερικοί δια να το κρύβουν, αλλά εις το πρόσωπον!

 Διότι τα πράγματα αγρίεψαν, φίλτατοι! Εχουμε κυβέρνηση Σαμαρα! Ο κακός Βεζίρης Ιζνογκούντ έγινε επιτέλους Χαλίφης! Ετοιμασθήτε δια πλήρην ισοπέδωσις! Ετοιμασθήτε δια νέους φόρους, νέα χαράτσια κε νέα Νέα Δημοκρατία...(ξανά)! Τουλάχιστον ας αρχίσουμε κε εμείς  να χορεύουμε σαν τους προπάππουδες  μας με τις γλώσσες έξω καθότι είναι το μόνο που θα μας μένη να κάμνωμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Που πονάτε, παρακαλώ;