Οι Αθεοι του Σύριζα ξαναχτυπούν!

Ανοίγουν το Τριώδιο κε καίνε το διόδιο!

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Το σωστό να λέγεται!

Είναι πάσης φύσεως γνωστόν πως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης απομονώνοντας μιαν φράσιν από την πλήρη πρότασις ενός πολιτικού (*) μπορούν να αλλάξουν τα λεγόμενα του κε  άντε μετά επι παραδείγματος να αποδείξης οτι ο Στουρνάρας είναι κανονικός άνθρωπος κε ουχί νυφίτσα των καρτούν! Φτάνη όμως εις την ασύδοτην παραπληροφόρησιν! Στο ιστολόγιον τούτο θα μάθομεν την αλήθειαν, πώς δηλαδή ήταν η πλήρης πρότασις σε μίαν συλλογίν από τις πιο γνωστές που άφησαν ιστορία.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ: ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΜΑΛΑΚΑ

 "Σκέφτηκα μια συνταγή για πίτσα η οποία είναι και γαμώ! Το κεφάλι μου μαλάκα, είναι γεμάτο φοβερές ιδέες!"

ΘΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ: ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

 "Υπάρχουν ακόμα εκείνα τα εκλεράκια ή τα φάγαμε;  Όλοι μαζί αν φωνάζετε παιδιά, δεν θα μπορέσω να σας καταλάβω! Ένας ένας!"

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

 "Στο διάολο! Χάθηκε το πορτοφόλι με όλα μου τα λεφτά! Υπάρχουν ένα σωρό κάρτες που πρέπει να ακυρωθούν τώρα!"

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ

 "Δυνατότερο βιβλίο από αυτό, ομολογώ πως δεν διάβασα! Το Μνημόνιο μου άνοιξε τα μάτια"

ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ: ΕΧΩ ΠΗΔΗΞΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΑΘΗΝΑ

"Ξέρεις πόσα εμπόδια κατάφερα και έχω πηδήξει; Τη μισή Αθήνα αν ρωτήσεις θα σου πούνε πόσο καλός αθλητής ήμουνα!"

ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ: ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ

 "Τα έντερα του Πακιστανού σου έχω πει  να τα ξεκοιλιάζεις με μαχαίρι και όχι με αυτά τα χέρια! Είναι καθαρά θέμα υγιεινής"

(*) Ως χάριν μαύρου χιούμορ περιλαμβάνω τον Μιχαλολιάκο εις τους "πολιτικούς". Οι συνειδητοποιημένοι ανανώσται μου που καταλαβαίνουν τι εννοώ, ας με συχωρέσουν. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Που πονάτε, παρακαλώ;